Historie lokomotivy:
T 478.3047 753.047-0 753.729-3 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.731 ("exportní" označení) D 753.704 HU D 753.704 LI 92 83 2 753 704-1 I-RCI / D 753.704 270.671-7
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová s "exportním" označením
              |
V Itálii pak obdržela označení
                |
a spolu se 703-kou doplnila "prototypové" 701 a 702 u Hupacu.
V roce 2006, kdy přestaly vozit pravidelný vlak z Chiassa, se spolu s 704-kou dostaly do pronájmu k Railion Italy (DB Schenker).
Ta je nakonec i začátkem roku 2007 kupuje, ale k 1.5.2007 obratem prodává nově vzniklé společnosti LINEA.
Zatímco 703 je okamžitě přeznačena a nasazena na vlastní přepravy, "sedmsetčtyřka" je ještě nějakou dobu pronajímána
dalším společnostem, paradoxně na několik přeprav i původnímu vlastníku - firmě HUPAC.
Po obdržení oranžového firemního "kabátku" a přeznačení na
                |
se již zapojila do rozšiřujících se přeprav svého majitele
V červnu 2009 se spolu s D 753.703 LI dostávají v rámci pronájmu ke společnosti FRET Cargo Italia, z kterého se ale
"čtyřka" vrací již v srpnu jako neprovozní a nadále zůstává, jako zdroj náhrdních dílů pro "trojku", v depu v Asti.
Postupem času nastala změna majitele akcií Linei a nový vlastník lokomotiv je Rail Cargo Italia.
Zřejmě díky tomu se pak "čtyřka" objevuje ve druhé polovině roku 2012 opět mezi provozními stroji a nese již polepy s logem nového vlastníka.
V roce 2013 se objevuje již bez zkratky LI v označení
             |
a je zřejmě registrována dle TSI jako
92 83 2 753 704-1 I-RCI
Zřejmě v roce 2017 opět mění majitele a objevuje se u "traťovky" CLF.
V roce 2019 obdržela nový firemní lak a objevilo se i nové označení
D 753.703
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.732