Původní lokomotiva 753.315

Historie lokomotivy:

T 478.3315 753.315-1 753.728-5 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.730
("exportní" označení) D 753.703 HU D 753.703 LI D 753.703 92 83 2 753 703-3 I-RCI / D 753.703 270.672-5

výrobní štítek D 753.703 štítek D 753.703


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová s "exportním" označením

             

D 753.703 HU

V Itálii pak obdržela označení

               

a spolu se 704-kou doplnila "prototypové" 701 a 702 u Hupacu.

D 753.703 HU


D 753.703 HU


D 753.703 HU


D 753.703 HU

V roce 2006, kdy přestaly vozit pravidelný vlak z Chiassa, se spolu s 704-kou dostaly do pronájmu k Railion Italy (DB Schenker).
Ta je nakonec i začátkem roku 2007 kupuje, ale k 1.5.2007 obratem prodává nově vzniklé společnosti LINEA.

               

D 753 703

Krátce po pořízení jsou opatřeny i oranžovým firemním lakem a v provozu doplňují nové elektrické lokomotivy.

D 753.703 LI


D 753.703 LI


D 753.703 LI

V červnu 2009 se dostává v rámci pronájmu ke společnosti FRET Cargo Italia a v září se navrací zpět.

D 753.703 LI

Postupem času nastala změna majitele akcií Linei a nový vlastník lokomotiv je Rail Cargo Italia.
A ve druhé polovině roku 2012 se objevuje již s polepy a logem nového vlastníka.

D 753.703

V roce 2013 se objevuje již bez zkratky LI v označení

            



Od té doby se převážně objevuje na přetazích vlaků RO-LA u italského Terstu.

D 753.703

Zřejmě v roce 2017 opět mění majitele a objevuje se u "traťovky" CLF.

D 753.703

D 753.703

V roce 2019 obdržela nový firemní lak a objevilo se i nové označení



štítek 270.672







D 753.702 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.704