T 478.3190753.190-8753.702-0 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo) D 753.702 ("exportní" označení) D 753.702 HU ? 92 83 2 753 702-5 I-FSE / D 753.702 ?
Po příchodu nových lokomotiv D 753.703 a 704 HU jsou lokomotivy 701 a 702 pronajímány firmě Railion Italia a využívány zejména v okolí Alessandrie.
V roce 2006 kupuje lokomotivu firma Ferrovia Sud Est v Bari. Vzhledem k jejímu značně zastaralému a nespolehlivéme vozového parku jsou
lokomotivy okamžitě permamnentně využívány a to především v osobní dopravě s vozy již značného stáří. Navzdory tomu,
že lokomotivu firma FSE odkoupila, zůstává na ní číslo majitele předchozího. Přeznačení zřejmě není nutné
vzhledem k tomu, že lokomotiva je provozována pouze na tratích FSE a nezajíždí na státní síť.
Od roku 2009 nakupuje FSE v Polsku nové motorové jednotky ATR.220 (23 souprav) a tak jsou některé lokomotivy odstavovány z provozu.
Nejdříve ještě zasahuje do provozu na pracovních vlacích, ale postupem času její využití klesá. Zřejmě kvůli její atypičnosti ve zdejším provozu
a nepoměrně větší složitosti, v porovnání se staršími lokomotivami, to vede až k definitivnímu odstavení u depa v Bari.
Dle příspěvku na webu ferrovie.it je spolu s D 753.701 od 28.11.2018 nakonec na prodej.