V Itálii obdržela číslo D 752.508 a byla z firmy Leon Doro dodána hned k Sangritaně.
V té době se začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela proto označení
           
Plány Sangritany na přepravy v regionu se ale nenaplnily, navíc skončila přeprava soli z přístavu Ortona.
Firma přišla i o licenci na provozování dopravy na státní síti RFI a tak hledala využití pro své lokomotivy.
V roce 2009 se "osmička" dostala, spolu s D 752.507 SG, formou pronájmu ke společnosti Ferrovie della Calabria.
Dle tohoto článku se plány firmy nenaplnily a tak se již na jaře roku 2010 spolu s D 752.503 SG,
která mezitím vystřídala "pětsetsedmičku", vrátila k Sangritaně.
3.6.2013
D 752.508 na trati Saletti - Torino di Sangro.
D 752.508, Torino di Sangro.
Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI