Historie lokomotivy:
T 478.3355 753.355-7 753.205-4 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 752.506-6
D 752.506 ("exportní" označení) D 752.506 FM D 752.506 SG D 752.506 92 83 2 752 506-1 I-FAS
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová ještě s "českým" označením
        |
V Itálii obdržela číslo
                 |
a byla firmou Leon Doro obratem pronajata firmě FNM do Milána.
Protože se v té době začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela zde označení
            |
Průběžně probíhaly dodávky nových lokomotiv DE 520 přímo k firmě FNM. A tak když byla uvedena do provozu DE 520-10 FM,
byl ke 30.9.2003 nájem "šestiválce" ukončen a lokomotiva byla vrácena firmě Leon D´Oro.
A protože Sangritana měla tehdy velké plány, dostala se ke svým kolegyním do Lanciana jako
            |
V létě 2010 stála v depu evidentně čerstvě neprovozní. Nějakou dobu zřejmě nebyla potřeba.
V roce 2013 již byla opět provozní a vybavena novým zabezpečovacím zařízením nutným pro provoz na síti RFI.
Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI
a na čele zkráceným, staronovým, označením
                |
D 752.505
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 752.507