Historie lokomotivy:
T 478.3295 753.295-5 753.206-2 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 752.505-8
D 752.505 ("exportní" označení) D 752.505 FM D 752.505 SG 92 83 2 752 505-3 I-FAS
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová nesla ještě "české" označení
        |
                 |
V Itálii obdržela číslo D 752.505 a byla firmou Leon Doro obratem pronajata firmě FNM do Milána.
Protože se v té době začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela zde označení
            |
Průběžně probíhaly dodávky nových lokomotiv DE 520 přímo k firmě FNM. A tak když byla uvedena do provozu DE 520-10 FM,
byl ke 30.9.2003 nájem "šestiválce" ukončen a lokomotiva byla vrácena firmě Leon D´Oro.
A protože Sangritana měla tehdy velké plány, dostala se ke svým kolegyním do Lanciana jako
            |
Ofocený obrázek z propagační letáku ji představuje krátce po dodání, kdy ještě chyběla v označení zkratka SG.
Plány Sangritany na přepravy v regionu se ale nenaplnily, navíc skončila přeprava soli z přístavu Ortona
a firma přišla o licenci na provozování dopravy na státní síti RFI. A tak hledala využití pro své lokomotivy.
"Pětka" se tak dostala formou pronájmu ke společnosti FRET Cargo Italia a je provozována v okolí Turína.
Pronájem byl ukončen v únoru 2011 a lokomotiva byla vrácena zpět Sangritaně.
Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI
92 83 2 752 505-3 I-FAS
a na čele zkráceným, staronovým, označením
                |
D 752.504
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 752.506