T 478.3140753.140-3753.725-1 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo) D 753.723 ("exportní" označení) DE 520-14 FM92 83 2 520 014-7 I-TN / DE 520-014
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
            
Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní dopravy byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
DE 520-14 FM je od té doby kmenový stroj v depu Iseo a v rámci Le Nord je využíván na osobní vlaky v ranní špičce,
případně při záskokách za motorové vozy.
V roce 2012 již osobní doprava funguje pod firmou Trenord a díky masivním nákupům nových motorových jednotek Stadler
je již dostatečná záloha zajištěna staršími motorovými vozy. Přestože je čtrnáctka nadále stálicí depa v Iseu, kde zastává posun,
případné pracovní vlaky a mimořádnosti, objevuje se tak od té doby častěji v čele vlaků Nord Cargo.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
           
V roce 2020 zažila návrat do čela osobních vlaků, když v upraveném nátěru stanula v čele zážitkových (turistických) vlaků "Treno dei Sapori".
Vystřídala zde původní lokomotivu Cne 517, která byla pro závadu odstavena z provozu.
     
Na Flickru lze najít několik fotografií v těchto nových barvách, jako třeba tato z 13.7.2020.
Nebo video na YouTube ze zkušební jízdy dne 6.1.2020.