Historie lokomotivy:
T 478.3359 753.359-9 753.724-4 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.722 ("exportní" označení) DE 520-13 FM 92 83 2 520 013-9 I-TN / DE 520-013
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
             |
Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní dopravy byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
Třináctku od té doby využívá převážně Nord Cargo. Několikrát ovšem byla zapůjčena i LeNord, zejména v okolí Isea.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
            |
DE 520-012
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-014