Historie lokomotivy:
T 478.3310 753.310-2 753.721-0 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.719 ("exportní" označení) DE 520-10 FM D 753.056 DG DE 520-10 FM 92 83 2 520 010-5 I-TN
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
             |
Asi tak od jara 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera jako D 753.056 DG. V červnu 2007 ale již stála neprovozní
odstavena ve švýcarském Chiassu spolu s D 753: 053,055 a 057 DG.
V prosinci 2007 se lokomotiva vrátila zpět k FNM a její osud byl, stejně jako osud některých dalších, nejistý.
V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB na odprodej 8 kusů lokomotiv DE 520.
I "desítka" ale nakonec byla zprovozněna pro potřeby FNM a v provozu se objevila opět s původním číslem DE 520-10 FM.
Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní dopravy byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
Od té doby je "desítka" převážně ve službách Nord Cargo.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
            |
DE 520-009
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-011