Historie lokomotivy:
T 478.
3347
753.347-4
753.722-8
(interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.720
("exportní" označení)
DE 520-11 FM
92 83 2 520 011-3
I
-TN
/
DE 520-011
     
   
   
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová opustila svoji rodnou zem s "exportním" označením D 753.720 a šedým lakem.
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
   
  
  
  
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
   
  
 
 
  
DE 520-010
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-012