Původní lokomotiva 753.120

Historie lokomotivy:

T 478.3120 753.120-5 753 297-1* (přečíslování podle majitele vraku) 753.717-8* (interní označení ČMKS při montáži)
D 753.717
("exportní" označení) DE 520-08 FM D 753.054 DG DE 520-08 FM 92 83 2 520 008-9 I-TN

*) na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo

výrobní štítek DE 520-08 FM přečíslování DE 520-08 FM


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením

             

D753.717

V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo

            

DE 520-08 FM

Asi tak od jara 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera jako

               

D 753.054 DG


D 753.054 DG


D 753.054 DG

V prosinci 2007 se lokomotiva vrátila, spolu s ostatními zpět k FNM (do depa v Iseu), v dost zuboženém stavu.
V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB ohledně odprodeje 8 kusů lokomotiv DE 520.
I "osmička" ale nakonec byla zprovozněna pro potřeby FNM a v provozu se objevila opět s původním číslem

            

DE 520-08 FM


DE 520-08 FM


DE 520-08 FM

Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní doprava byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
Od té doby je 08 převážně ve službách Nord Cargo.

DE 520-08 FM


DE 520-08 FM

V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.

Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.

           


DE 520-007 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE DE 520-009