Historie lokomotivy:
T 478.3120 753.120-5 753 297-1* (přečíslování podle majitele vraku) 753.717-8* (interní označení ČMKS při montáži)
D 753.717 ("exportní" označení) DE 520-08 FM D 753.054 DG DE 520-08 FM 92 83 2 520 008-9 I-TN
*) na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
             |
Asi tak od jara 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera jako
                |
V prosinci 2007 se lokomotiva vrátila, spolu s ostatními zpět k FNM (do depa v Iseu), v dost zuboženém stavu.
V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB ohledně odprodeje 8 kusů lokomotiv DE 520.
I "osmička" ale nakonec byla zprovozněna pro potřeby FNM a v provozu se objevila opět s původním číslem
             |
Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní doprava byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
Od té doby je 08 převážně ve službách Nord Cargo.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
            |
DE 520-007
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-009