Historie lokomotivy:
T 478.3172 753.172-6 752.002-6 753.709-5 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.710 ("exportní" označení) DE 520-01 FM D 753.051 DG DE 520-01 FM 92 83 2 753 051-7 I-FUC / 753.051
92 83 2 520 001-4 I-FUC / DE 520-001
Lokomotiva se po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová proháněla v rámci zkoušek po zkušebním okruhu u Velimi v šedém laku a s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií) tak číslo DE 520-01 FM.
             |
Asi tak na jaře 2006 byla lokomotiva odprodána firmě Del Fungo Giera, která ji přeznačila na
                |
Zde ovšem stojí v Alessandrii s dalšími lokomotivami DFG ještě s číslem původního majitele.
Na přelomu let 2006 a 2007 dostala firemní celočervený lak (spolu s D 753.058 DG) včetně svého nového označení.
V červnu 2008 již ale byla
odstavena v konvoji ostatních zbylých, převážně neprovozních, lokomotiv DFG (pronajaté byly vráceny FNM) s nejasnou budoucností.
Firma DFG zanikla a ani ta nástupnická o ně neměla zájem. Mluvilo se o zpětném odkoupení FNM, ale i o případném odprodeji zpět do čech.
Dle italského webu byla zpovozněna v roce 2009, spolu s D 753.058 DG, pro firmu Orione.
Ta ovšem ani jednu lokomotivu neodebrala a tak se na ni opět objevilo označení
             |
avšak zůstala v červené barvě tak, jak jezdila u DFG.
V listopadu 2011 byla odprodána spolu s D 753.058 DG firmě Ferrovia Udine - Cividale do Udine. Zde začátkem roku 2012
dostala nový lak ve firemních barvách FUC a staronové označení
          |
V roce 2014 je, podle doporučení RFI na označení stejných typů lokomotiv stejnou řadou, přeznačena na
se zkráceným označením na čelnících
            |
D 752.509
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-002