Původní lokomotiva 753.076

Historie lokomotivy:

T 478.3076 753.076-9 753.710-3* (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.711
("exportní" označení) DE 520-02 FM D 753.057 DG DE 520-02 FM 92 83 2 520 002-2 I-TN

výrobní štítek DE 520-02 FM štítek DE 520-02 FM


Lokomotiva v šedé barvě se po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová proháněla v rámci zkoušek po zkušebním okruhu u Velimi s "exportním" označením

             

D 753.711


D 753.711


D 753.711

27.2.2003 D 753.711 D 753.711, ČMKS Č.Třebová.

D 753.711

V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií) tak číslo

            

DE 520-02 FM


DE 520-02 FM


DE 520-02 FM


DE 520-02 FM

Asi tak na jaře 2006 byla lokomotiva odprodána firmě Del Fungo Giera, která ji přeznačila na

               

D 753.057 DG D 753 057 DG D 753 057 DG

Provoz u této firmy ovšem netrval dlouho a v souvislosti s úpadkem přeprav (a tím i firmy)
byla již v červnu roku 2007 odstavena, spolu s ostatními, ve švýcarském Chiassu.

D 753.057 DG

Dne 11.12.2007 byla spolu s první skupinou lokomotiv navrácena zpět FNM, když DFG prakticky zanikla a ani nástupnická firma Impresa Ferroviaria Italiana o ně neměla zájem.
Následně byly převezeny do depa v Iseu, kde čekaly na lepší časy. V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB ohledně odprodeje 8 kusů lokomotiv DE 520.

Nedlouho poté ovšem "dvojka" vyjela se svým původním číslem

            

u své původní firmy FNM.Od té doby ji, v rámci nové firemní struktury, využívá převážně Nord Cargo.

DE 520-02 FM


DE 520-02 FM


DE 520-02 FM

V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.

Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.

           


DE 520-001 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE DE 520-003