Historie lokomotivy:
T 478.3373 753.373-0 753.731-9 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.727 ("exportní" označení) DE 520-18 FM 92 83 2 520 018-8 I-TN
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo
             |
Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní dopravy byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
DE 520-18 FM od té doby převážně vypomáhá Nord Cargu.
V květnu 2011 LeNord v podstatě zanikla, když se stala součástí společnosti Trenord.
V roce 2012 již osobní doprava funguje pod firmou Trenord a pod ní jsou převedeny i lokomotivy DE 520.
Na jejich pronajímání Nord Cargu se ale nic nezmněnilo.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.
            |
DE 520-017
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.001