Původní lokomotiva 753.321

Historie lokomotivy:

T 478.3321 753.321-9 753.084-3* (prohoz čísel podle majitele vraku)
753.718-6* (interní označení ČMKS při montáži) D 753.728* ("exportní" označení)
DE 451 D 753.001 SI 753.001 92 83 2 753 001-2 I-SI


*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo

D 753.001 SI výrobní štítek D 753.001 SI D 753.001 SI D 753.001 SI


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová při zkušební jízdě s původním uvažovaným označením budoucího majitele

                

DE 451


DE 451

V Itálii pak nakonec obdržela číslo

               

D753.001SI


D753.001SI


D753.001SI


D753.001SI


D753.001SI


D753.001SI


D753.001SI

Během roku 2012 přešla firma na označování systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení

         

V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI

92 83 2 753 001-2 I-SI

a u schodů na stanoviště přibylo označení D 753.001. Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.

Již následující rok se ale opět dala poznat podle označení na čele, tentokrát opět s písmenem D:

            

V červnu 2020 je v dražbě odprodána firmě GTS v Bari.

2. a 3.7.2020 Dle fotek na Flickru byla 2. a 3.7.2020 přepravena k novému majiteli do Bari.
A to spolu se zakoupenými D753.004, E483.025 a E483.026. D753.003 byla pronajata firmě Logyca Monfalcone.

Pod firmou GTS ale zřejmě vůbec do provozu nezasáhla a v prosinci 2021 je, spolu s D753.004, odprodána firmě Mercitalia Shunting & Terminal (MIST).

Ta je pronajala společnosti RFI pro servisní potřeby infrastruktury v Kalábrii. Předtím je ale uvedla do firemního vzhledu a přeznačila na

            

14.7.2022 DE753.001 DE 753.001 + DE 753.004 ve stanici Cancello během přepravy do Kalábrie.
facebook.com

14.7.2022 dorazila, spolu s DE 753.001, do Reggio Calabria Centrale, kde zřejmě budou provozovány na pracovních vlacích.



DE 520-018 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.002