Historie lokomotivy:
T 478.3321 753.321-9 753.084-3* (prohoz čísel podle majitele vraku)
753.718-6* (interní označení ČMKS při montáži) D 753.728* ("exportní" označení)
DE 451 D 753.001 SI 753.001 92 83 2 753 001-2 I-SI
*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová při zkušební jízdě s původním uvažovaným označením budoucího majitele
                 |
V Itálii pak nakonec obdržela číslo
                |
Během roku 2012 přešla firma na označování systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení
          |
V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI
92 83 2 753 001-2 I-SI
a u schodů na stanoviště přibylo označení D 753.001. Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.
Již následující rok se ale opět dala poznat podle označení na čele, tentokrát opět s písmenem D:
             |
V červnu 2020 je v dražbě odprodána firmě GTS v Bari.
2. a 3.7.2020 |
|
|
Dle fotek na Flickru byla 2. a 3.7.2020 přepravena k novému majiteli do Bari. A to spolu se zakoupenými D753.004, E483.025 a E483.026. D753.003 byla pronajata firmě Logyca Monfalcone. |
---|
Pod firmou GTS ale zřejmě vůbec do provozu nezasáhla a v prosinci 2021 je, spolu s D753.004, odprodána firmě Mercitalia Shunting & Terminal (MIST).
Ta je pronajala společnosti RFI pro servisní potřeby infrastruktury v Kalábrii. Předtím je ale uvedla do firemního vzhledu a přeznačila na
             |
14.7.2022 |
|
DE 753.001 + DE 753.004 ve stanici Cancello během přepravy do Kalábrie. facebook.com |
---|
14.7.2022 dorazila, spolu s DE 753.001, do Reggio Calabria Centrale, kde zřejmě budou provozovány na pracovních vlacích.
DE 520-018
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.002