Původní lokomotiva 753.327

Historie lokomotivy:

T 478.3327 753.327-6 753.369-8* (prohoz čísel v ČMKS) 753.736-8* (interní označení ČMKS při montáži)
D 753.736 ("exportní" označení) D 753.005 SI 753.005 92 83 2 753 005-3 I-SI

*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo

D 753 005 SI výrobní štítek D 753 005 SI D 753 005 SI D 753 005 SI


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová při zkušební jízdě s "exportním" označením

             

D 753.722

V Itálii pak obdržela číslo

               

D 753.005 SI


D 753.005 SI


D 753.005 SI


D 753.005 SI


D 753.005 SI

Od dubna 2009 je jedna z lokomotiv ST pronajímána firmě Rail Italia SRL. Přesné inventární číslo u této firmy nesledujeme,
po určité době je vždy lokomotiva vyměněna za jinou.















V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI



a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.



Zřejmě kvůli špatné identifikaci lokomotiv se v následujících letech označení na čele opět objevilo.

Začátkem roku 2018 změnila lokomotiva majitele, když byla odkoupena firmou Captrain a byla převezena do domovského depa v Asti.
Následně je nasazována na výkony této firmy po celé Itálii a plánuje se její uvedení do firemních barev.



Koncem roku 2020 obdržela nový lak v barvách svého majitele.

      17.12.2020 se po nalakování představila na točně depa v Asti.
(Flickr - Giovanni Grasso)


D 753.004 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.006