Historie lokomotivy:
T 478.3327 753.327-6 753.369-8* (prohoz čísel v ČMKS) 753.736-8* (interní označení ČMKS při montáži)
D 753.736 ("exportní" označení) D 753.005 SI 753.005 92 83 2 753 005-3 I-SI
*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová při zkušební jízdě s "exportním" označením
              |
V Itálii pak obdržela číslo
                |
Od dubna 2009 je jedna z lokomotiv ST pronajímána firmě Rail Italia SRL. Přesné inventární číslo u této firmy nesledujeme,
po určité době je vždy lokomotiva vyměněna za jinou.
V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI
a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.
Zřejmě kvůli špatné identifikaci lokomotiv se v následujících letech označení na čele opět objevilo.
Začátkem roku 2018 změnila lokomotiva majitele, když byla odkoupena firmou Captrain a byla převezena do domovského depa v Asti.
Následně je nasazována na výkony této firmy po celé Itálii a plánuje se její uvedení do firemních barev.
Koncem roku 2020 obdržela nový lak v barvách svého majitele.
|
|
|
      | 17.12.2020 se po nalakování představila na točně depa v Asti. (Flickr - Giovanni Grasso) |
D 753.004
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.006