Historie lokomotivy:
T 478.3304 753.304-5 753.154-4 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 752.502-5 D 752.502 ("exportní" označení)
D 752.502 SG 92 83 2 752 502-0 I-FAS
Lokomotiva, po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová, nesla při zkouškách na ŽZO Velim ještě "české" označení
        |
Od svého dodání je provozována u společnosti Sangritana pod označením
                 |
Protože se v té době začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela následně označení
            |
Od roku 2006 se ale již neobjevuje v provozu a jde tak asi o nejdříve odstaveného brejlovce v Itálii.
15.6.2008 |
|
|
|
|
D 752.502 SG, depo Lanciano. |
---|
D 752.501
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 752.503