10 440 1978




K 31.12.1978 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K .5.1987 byla převzata do stavu LD Tábor.


K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Tábor.


Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Tábor - PJ Tábor.

6.3.1995 754.009 754.009, Tábor.

K 1.3.1996 byla převzata do stavu DKV Veselí nad Moravou.


Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Valašské Meziříčí - PJ Veselí nad Moravou.

4.5.1997 754.009 754.009, LD Veselí nad Moravou.

K 10.5.2004 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ Valašské Meziříčí.


K 13.6.2004 byla převzata do stavu DKV DKV Brno - PJ Maloměřice.

3.4.2008 754.009 754.009, Střelice-dolní - Střelice, R 666.
11.5.2009 754.009 754.009, Troubsko - Střelice-dolní, Os 4836.
8.8.2010 754.009 362.120, 754.009, Brno hl.n.
28.11.2014 754.009 754.009, DPOV Nymburk.

      Začátkem roku 2015 byla na lokomotivě dokončena oprava MVy + ŘS MSV v DPOV Nymburk.       váha 754.009 lak 754.009




4.6.2015 754.009 754.009 754.009 754.009 754.009, DPOV Nymburk, Nymburk hl.n.,
Nymburk město - zkušební jízda po opravě.
1.8.2015 754.009 754.009, Nýrsko - Dešenice, Sp 1960.
754.009 754.009, Petrovice nad Úhlavou - Janovice nad Úhlavou, Os 7547.
754.009 754.009 opouští Janovice nad Úhlavou
směrem na Petrovice nad Úhlavou
a Nýrsko s Rx 776 "Pancíř".
23.2.2017 754.009 754.009 754.009, Špičák, Rx 776 "Pancíř".
24.2.2017 754.009 754.009, Železná Ruda centrum -
Železná Ruda-Alžbětín,
Rx 776 "Pancíř".
754.009 754.009 754.009, Železná Ruda centrum -
Železná Ruda město,
Rx 779 "Špičák".
25.2.2017 754.009 754.009, Špičák - Železná Ruda město, Os 7504.
24.7.2017 754.009 754.009, Holýšov, Os 7414.
26.9.2018 754.009 754.009, Veselí nad Lužnicí, Os 8707. 754.009 754.009, Lužnice, Os 8711.
26.9.2019 754.009 754.009, u Třeboně, Os 8714.
22.9.2022 754.009 754.009 754.009, České Budějovice, IC 533 „Jižní expres“.



754.008 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.010