Historie lokomotivy:
T 478.3262 753.262-5 753.298-9 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 753.261-7 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě)
752.507-4 D 752.507 ("exportní" označení) D 752.507 SG 92 83 2 752 507-9 I-FAS / D 752-507
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová nesla ještě "české" označení
        |
                 |
V Itálii obdržela číslo D 752.507 a byla z firmy Leon Doro dodána hned k Sangritaně.
V té době se začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela proto označení
            |
Plány Sangritany na přepravy v regionu se ale nenaplnily, navíc skončila přeprava soli z přístavu Ortona.
Firma přišla i o licenci na provozování dopravy na státní síti RFI a tak hledala využití pro své lokomotivy.
V roce 2009 se "sedmička" dostala, spolu s D 752.508 SG, formou pronájmu ke společnosti Ferrovie della Calabria.
Na podzim roku 2009 je zde vystřídána sesterskou D 752.503 SG, ale sama se doma moc "neohřála". V listopadu téhož roku je pronajata
dopravci FRET Cargo Italia a objevuje se zejména v okolí Turína.
Pronájem byl ukončen v únoru 2011 a lokomotiva byla vrácena zpět Sangritaně.
V roce 2013 již byla vybavena novým zabezpočovacím zařízením nutným pro provoz na síti RFI.
Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI
a na čele zkráceným, staronovým, označením
                |
D 752.506
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 752.508