Původní lokomotiva 753.262

Historie lokomotivy:

T 478.3262 753.262-5 753.298-9 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 753.261-7 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě)
752.507-4 D 752.507
("exportní" označení) D 752.507 SG 92 83 2 752 507-9 I-FAS / D 752-507

D 752.507 SG výrobní štítek D 752.507 SG D 752.507 SG


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová nesla ještě "české" označení

       




                

V Itálii obdržela číslo D 752.507 a byla z firmy Leon Doro dodána hned k Sangritaně.

D 752 507

V té době se začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela proto označení

           






















Plány Sangritany na přepravy v regionu se ale nenaplnily, navíc skončila přeprava soli z přístavu Ortona.
Firma přišla i o licenci na provozování dopravy na státní síti RFI a tak hledala využití pro své lokomotivy.
V roce 2009 se "sedmička" dostala, spolu s D 752.508 SG, formou pronájmu ke společnosti Ferrovie della Calabria.

D 752 507 SG

Na podzim roku 2009 je zde vystřídána sesterskou D 752.503 SG, ale sama se doma moc "neohřála". V listopadu téhož roku je pronajata
dopravci FRET Cargo Italia a objevuje se zejména v okolí Turína.







Pronájem byl ukončen v únoru 2011 a lokomotiva byla vrácena zpět Sangritaně.
V roce 2013 již byla vybavena novým zabezpočovacím zařízením nutným pro provoz na síti RFI.







Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI

a na čele zkráceným, staronovým, označením

               


D 752.506 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 752.508