Původní lokomotiva 753.355

Historie lokomotivy:

T 478.3355 753.355-7 753.205-4 (Přeznačení u ČD kvůli zůstatkové hodnotě) 752.506-6
D 752.506
("exportní" označení) D 752.506 FM D 752.506 SG D 752.506 92 83 2 752 506-1 I-FAS

D752 506 výrobní štítek D752 506 D752 506 D752 506


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová ještě s "českým" označením

       

752.506

V Itálii obdržela číslo

                

a byla firmou Leon Doro obratem pronajata firmě FNM do Milána.
Protože se v té době začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela zde označení

           









Průběžně probíhaly dodávky nových lokomotiv DE 520 přímo k firmě FNM. A tak když byla uvedena do provozu DE 520-10 FM,
byl ke 30.9.2003 nájem "šestiválce" ukončen a lokomotiva byla vrácena firmě Leon D´Oro.
A protože Sangritana měla tehdy velké plány, dostala se ke svým kolegyním do Lanciana jako

           












V létě 2010 stála v depu evidentně čerstvě neprovozní. Nějakou dobu zřejmě nebyla potřeba.






V roce 2013 již byla opět provozní a vybavena novým zabezpečovacím zařízením nutným pro provoz na síti RFI.






Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI



a na čele zkráceným, staronovým, označením

               



D 752.505 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 752.507