Původní lokomotiva 753.246

Historie lokomotivy:

T 478.3246 753.246-8 750.134-9* (přeznačení podle majitele vraku) 753.714-5* (interní označení ČMKS při montáži)
D 753.714
("exportní" označení) DE 520-05 FM D 753.053 DG DE 520-05 FM 92 83 2 520 005-5 I-TN

*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo.

výrobní štítek DE 520-05 FM



             

27.2.2003 D 753.714 D 753.714, ČMKS Č. Třebová.

D 753.714
Lokomotiva po své rekonstrukci v České Třebové s šedým lakem a "exportním" označením

V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií) tak číslo

            

DE 520-05 FM


DE 520-05 FM

Asi tak na jaře 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera, která ji přeznačila na

               

Asi tak na jaře 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera, která ji přeznačila na D 753.053 DG.

Provoz u této firmy ovšem netrval dlouho a v souvislosti s úpadkem přeprav (a tím i firmy)
byla již v červnu 2007 odstavena jako neprovozní ve švýcarském Chiassu.

D 753.053 DG

V prosinci 2007 byla vrácena FNM a převezena do Isea, kde čekala na lepší časy.
V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB ohledně odprodeje 8 kusů lokomotiv DE 520.
Mezitím byla zprovozněna a pod původním označením DE 520-05 FM začala sloužit společnosti FNM.
Podle nové firemní struktury se může objevit na výkonech Le Nord nebo (častěji) Nord Cargo, vyčleněné z FNM.

            

DE 520-05 FM


DE 520-05 FM


DE 520-05 FM


DE 520-05 FM

V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.

Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.

           


DE 520-004 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE DE 520-006