Historie lokomotivy:
T 478.3403 753.403-5 750.403-8 753.375-5 (přeznačení ČD kvůli zůstatkové hodnotě)
753.738-4 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo) D 753.738 ("exportní" označení)
D 753.007 SI 753.007 92 83 2 753 007-9 I-SI
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová s "exportním" označením
              |
V Itálii pak obdržela číslo
                |
Od dubna 2009 je jedna z lokomotiv ST pronajímána firmě Rail Italia SRL. Přesné inventární číslo u této firmy nesledujeme,
po určité době je vždy lokomotiva vyměněna za jinou.
Začátkem roku 2012 byla přeznačena do systému UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení
          |
V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI
a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.
8.6.2013 |
|
|
D 753.007, Rovigo. |
---|
Dle www.scalatt.it ji dne 4.9.2015 na trati Padova - Benátky zachvátil požár.
Po požáru, bohužel, lokomotiva slouží již jen jako zdroj náhradních dílů v depu v Piove di Sacco.
D 753.006
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.701