Původní lokomotiva 750.403

Historie lokomotivy:

T 478.3403 753.403-5 750.403-8 753.375-5 (přeznačení ČD kvůli zůstatkové hodnotě)
753.738-4
(interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo) D 753.738 ("exportní" označení)
D 753.007 SI 753.007 92 83 2 753 007-9 I-SI


D 753.007 SI výrobní štítek D 753.007 SI D 753.007 SI D 753.007 SI


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová s "exportním" označením

             


D 753.738


D 753.738

V Itálii pak obdržela číslo

               


D 753.007 SI


D 753.007 SI


D 753.007 SI

Od dubna 2009 je jedna z lokomotiv ST pronajímána firmě Rail Italia SRL. Přesné inventární číslo u této firmy nesledujeme,
po určité době je vždy lokomotiva vyměněna za jinou.

Začátkem roku 2012 byla přeznačena do systému UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení

         






V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI



a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.



8.6.2013 D 753.007 D 753.007 D 753.007, Rovigo.

Dle www.scalatt.it ji dne 4.9.2015 na trati Padova - Benátky zachvátil požár.


Po požáru, bohužel, lokomotiva slouží již jen jako zdroj náhradních dílů v depu v Piove di Sacco.










D 753.006 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.701