Původní lokomotiva 753.269

Historie lokomotivy:

T 478.3269 753.269-0 753.029-8 (přeznačení kvůli chybě u ČD) 753 072-8* (prohoz čísel podle majitele vraku)
753.719-4* (interní označení ČMKS při montáži) D 753.729* ("exportní" označení) DE 452
D 753.002 SI 753.002 92 83 2 753 002-0 I-SI


*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo

D 753.002 SI výrobní štítek D 753.002 SI D 753.002 SI přečíslování D 753.002 SI


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová ještě s původním zamýšleným označením budoucího provozovatele

                


DE 452

V Itálii pak nakonec obdržela číslo

               

D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI


D 753.002 SI

Začátkem roku 2012 byla přeznačena do systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení

         

V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI



a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.


D 753.002


D 753.002

Dle www.scalatt.it ji dne 13.9.2013 na trati San Martino Buon Albergo - Verona Porta Vescovo zachvátil požár.


Po požáru, bohužel, lokomotiva slouží již jen jako zdroj náhradních dílů v depu v Piove di Sacco.

D 753.002


D 753.002


D 753.002


D 753.001 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.003