Historie lokomotivy:
T 478.3269 753.269-0 753.029-8 (přeznačení kvůli chybě u ČD) 753 072-8* (prohoz čísel podle majitele vraku)
753.719-4* (interní označení ČMKS při montáži) D 753.729* ("exportní" označení) DE 452
D 753.002 SI 753.002 92 83 2 753 002-0 I-SI
*) Toto označení se na lokomotivě ve skutečnosti neobjevilo
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová ještě s původním zamýšleným označením budoucího provozovatele
                 |
V Itálii pak nakonec obdržela číslo
                |
Začátkem roku 2012 byla přeznačena do systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení
          |
V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI
a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.
Dle www.scalatt.it ji dne 13.9.2013 na trati San Martino Buon Albergo - Verona Porta Vescovo zachvátil požár.
Po požáru, bohužel, lokomotiva slouží již jen jako zdroj náhradních dílů v depu v Piove di Sacco.
D 753.001
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.003