Historie lokomotivy:
T 478.3087 753.087-6 753.712-9 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.713 ("exportní" označení) DE 520-04 FM D 753.052 DG DE 520-04 FM 92 83 2 520 004-8 I-TN
Lokomotiva se v šedé barvě, po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová, představila s "exportním" označením
              |
V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií) tak číslo
             |
Někdy na jaře 2006 byla lokomotiva pronajata firmě Del Fungo Giera. Ta ji označila jako
                |
Provoz u této firmy ovšem netrval dlouho a v souvislosti s úpadkem přeprav (a tím i firmy) byla již v červnu roku 2007 odstavena.
Dne 11.12.2007 byla spolu s první skupinou lokomotiv navrácena zpět FNM, když DFG prakticky zanikla a ani nástupnická firma Impresa Ferroviaria Italiana o ně neměla zájem.
Následně byly převezeny do depa v Iseu, kde čekaly na lepší časy. V té době se na internetu objevil inzerát firmy Tracona Trading AB ohledně odprodeje 8 kusů lokomotiv DE 520.
Nedlouho poté ovšem "čtyřka" vyjela se svým původním číslem
             |
u své původní firmy FNM.Od té doby ji, v rámci nové firemní struktury, využívá převážně Nord Cargo.
V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.
Během roku 2014 jí bylo upraveno označení na čelníku, v souladu s označením lokomotivy dle TSI.
            |
DE 520-003
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
DE 520-005