9 857 1976




K 22.7.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


10.7.1990 753.314 753.314, Plzeň hl.n.

K 17.7.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K ..1992 byla převzata do stavu LD Zdice.

K ..1992 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-východ - PJ Plzeň.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň, později i PJ Klatovy.

21.3.2006 750.314 750.314 750.314 + 754.059, LD Plzeň.

K 17.3.2010 byla, vzhledem k plánované rekonstrukci, administrativně převedena ILA Leasing Česká Třebová.

21.5.2010 750.314 750.314 750.314, LD Plzeň.

K ..2010 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 750.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Zde byla ovšem prohozena s lokomotivou 750.401 a tak byl její rám použit až pro lokomotivu 753.601.


Hlavní rám použit pro stavbu lokomotivy 753.601



313 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 315