9 856 1976




K 19.7.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K 6.4.1979 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 14.5.1985 byla převzata do stavu LD Zdice.

K .6.1985 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 14.5.1987 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


27.5.1989 753.313 753.313, Městečko u Křivoklátu, Os 7710.
18.8.1990 753.313 753.313, Domoušice.

K 1.7.1991 byla převzata do stavu LD Rakovník.

20.9.1992 753.313 753.313, Rakovník.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Rakovník.

K 22.7.1993 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Česká Třebová, přeznačena na


7.8.1993 750.313 750.313, Beroun.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Louny - PJ Rakovník.

199? 750.313 750.313, Praha-Masarykovo n.

K 6.6.1996 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ Valašské Meziříčí.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV - PJ .

7.3.1997 750.313 750.313, Frýdek-Místek.

K 30.4.2004 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Česká Třebová.

K 16.6.2004 byla administrativně ZRUŠENA.

27.10.2005 750.313 750.156 + 750.313 + 750.240, LD Česká Třebová.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

7.4.2008 750.313 750.180 + 750.313 + 750.276, LD Česká Třebová.
11.12.2008 750.313 750.313 750.313 + 750.276, LD Česká Třebová.

K ..200x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 753.759



312 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 314