9 506 1975




K 23.9.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Plzeň.

K 16.3.1982 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 18.3.1982 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 17.4.1982 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 30.4.1982 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 30.3.1983 byla převzata do stavu LD Cheb.

K ..1983 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.4.1984 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 21.4.1984 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


9.1.1988 753.270 753.270, Žatec.
28.2.1989 753.270 753.270, 753.045, Plzeň G.n.

K 10.4.1992 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 7.8.1992 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD České Budějovice.

K 17.9.1994 byla převzata do stavu LD Nymburk - PLD Havlíčkův Brod.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.

K 18.11.1996 se stává neprovozní.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.

K 30.11.2001 byla administrativně ZRUŠENA a 13.3.2002 předána k rozložení SD Brno.




269 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 271