9 505 1975




K 31.8.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.

K 5.3.1978 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 14.3.1979 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 22.3.1979 byla převzata zpět do stavu LD Plzeň.

K 12.3.1982 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 18.3.1982 byla převzata zpět do stavu LD Plzeň.

K 17.8.1982 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 20.8.1982 byla převzata zpět do stavu LD Plzeň.

K 17.10.1982 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 28.10.1982 byla převzata zpět do stavu LD Plzeň.

25.1.1986 T478.3269 T478.3269, Žatec západ.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 11.6.1992 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Zdice.

7.8.1993 753.269 753.269, LD Zdice.

K 27.12.1994 byla, vzhledem ke svému zprovoznění a zároveň úřednímu zrušení, neoficiálně přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-východ - PJ Zdice, od května 1995 pak PJ Plzeň.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň.

22.12.2000 753.029 ex 753.269 753.029 ex 753.269, Plzeň seř.n. - Plzeň-Bílá Hora.
21.3.2002 753.029 ex 753.269 753.029 ex 753.269, Plzeň-Bílá Hora - Plzeň Bolevec.
17.11.2002 753.029 ex 753.269 753.029 ex 753.269 + 753.265, depo Plzeň.

K 20.9.2002 byla administrativně ZRUŠENA.

K 22.11.2002 byla odprodána ČMKS Česká Třebová a 10.12.2002 přepravena do České Třebové.

K ..2003 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako D 753.002 SI



268 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 270