Původní lokomotiva 753.039

Historie lokomotivy:

T 478.3039 753.039-7 753.701-2 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.701
("exportní" označení) D 753.701 HU ? 92 83 2 753 701-7 I-FSE / D 753.701 ?

výrobní štítek D 753.701 D 753.701 D 753.701


Lokomotiva po své rekonstrukci při zkoškách na ŽZO Velim ještě s "českým" označením

       

D 753.701


D 753.701

Toho dne podstupovala zkoušky spolu se šestiválcovou 752.501.

D 753.701


D 753.701


D 753.701

V Itálii obdržela číslo

             

a v září 2002 byla přes firmu Leon Doro dodána firmě HUPAC na kontejnerový terminál Busto Arsizio.

D753701

Protože se v té době začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela zde označení

               

D753701

Po příchodu nových lokomotiv D 753.703 a 704 HU jsou lokomotivy 701 a 702 pronajímány firmě Railion Italia a využívány zejména v okolí Alessandrie.

D753701

V roce 2006 kupuje lokomotivu firma Ferrovia Sud Est v Bari. Vzhledem k jejich, značně zastaralému a nespolehlivému, vozovému parku jsou
lokomotivy okamžitě permamnentně využívány a to především v osobní dopravě spolu s vozy značného stáří. Navzdory tomu,
že lokomotivu firma FSE odkoupila, zůstává na ní číslo majitele předchozího. Přeznačení zřejmě není nutné
vzhledem k tomu, že lokomotiva je provozována pouze na tratích FSE a nezajíždí na státní síť.

D 753.701


D 753.701


D 753.701


D 753.701


D 753.701


D 753.701

Od roku 2009 nakupuje FSE v Polsku nové motorové jednotky ATR.220 (23 souprav) a tak jsou některé lokomotivy odstavovány z provozu.
Nejdříve ještě zasahuje do provozu na pracovních vlacích, ale postupem času její využití klesá. Zřejmě kvůli její atypičnosti ve zdejším provozu
a nepoměrně větší složitosti, v porovnání se staršími lokomotivami, to vede až k definitivnímu odstavení u depa v Bari.
Dle příspěvku na webu ferrovie.it je spolu s D 753.702 od 28.11.2018 nakonec na prodej.


D 753.007 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.702