Historie lokomotivy:
T 478.3385 753.385-4 750.385-7 753.354-0 (přeznačení ČD kvůli zůstatkové hodnotě)
753.737-6 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo) D 753.737 ("exportní" označení)
D 753.006 SI 753.006 92 83 2 753 006-1 I-SI
Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová s "exportním" označením
              |
V Itálii pak obdržela číslo
                |
Od dubna 2009 je jedna z lokomotiv ST pronajímána firmě Rail Italia SRL. Přesné inventární číslo u této firmy nesledujeme,
po určité době je vždy lokomotiva vyměněna za jinou.
Začátkem roku 2012 byla přeznačena do systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení
          |
V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI
a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.
Zřejmě kvůli špatné identifikaci lokomotiv se v následujících letech označení na čele opět objevilo.
Začátkem roku 2018 změnila lokomotiva majitele, když byla odkoupena firmou Captrain a byla převezena do domovského depa v Asti.
Následně je nasazována na výkony této firmy po celé Itálii a plánuje se její uvedení do firemních barev.
Koncem července 2019, při opravě motoru, byla zároveň nalakována do nového firmního laku majitele.
D 753.005
na TITULNÍ stranu
na rekonstrukce ITÁLIE
D 753.007