Původní lokomotiva 753.383

Historie lokomotivy:

T 478.3383 753.383-9 753.734-3 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.734
("exportní" označení) D 753.003 SI 753.003 92 83 2 753 003-8 I-SI

D 753 003 SI výrobní štítek D 753 003 SI D 753 003 SI


             

Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová při dni otevřených dveří...

D 753.734

... a při zkušebních jízdách s "exportním" označením.

D 753.734


D 753.734

V Itálii pak obdržela číslo

               

D 753.003 SI


D 753.003 SI


D 753.003 SI


D 753.003 SI


D 753.003 SI


D 753.003 SI

V srpnu roku 2012 prodělávala v Piove opravu, při které byla přeznačena do systémem UIC a na čele zbylo jen zkrácené označení

         

V roce 2013 byly tyto lokomotivy opět přeznačeny. Na boku se objevilo označení dle TSI



a u schodů na stanoviště přibylo označení . Lokomotivy ale, bohužel, zcela přišly o své označení na čele.

Již následující rok se ale opět dala poznat podle označení na čele, tentokrát opět s písmenem D:

            


D 753.003


V červnu 2020 je v dražbě odprodána firmě GTS v Bari.

Obratem je ale pronajata firmě Logyca Monfalcone a zůstává tak v provozu na severovýchodě Itálie.

To ale netrvá dlouho a je též odprodána firmě Mercitalia Shunting & Terminal (MIST) a je nasazována na posun a přetahy na nákladním nádraží Brindisi.

V roce 2023 se již objevuje v provozu v nových firemních barvách a přeznačena na

            

13.9.2023 DE753.003 Brindisi.
Foto Marco Stellini. flickr.com


D 753.002 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 753.004