Původní lokomotiva 753.359

Historie lokomotivy:

T 478.3359 753.359-9 753.724-4 (interní označení ČMKS při montáži - na lokomotivě se ve skutečnosti neobjevilo)
D 753.722
("exportní" označení) DE 520-13 FM 92 83 2 520 013-9 I-TN / DE 520-013

výrobní štítek DE 520-13 FM přečíslování DE 520-13 FM


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová v šedém a s "exportním" označením

             

D753.722

V Itálii u firmy FNM obdržela jak firemní lak (převážně tvořený samolepící fólií), tak číslo

            

DE520-13FM


DE520-13FM


DE520-13FM

Po vzniku nové firemní struktury, kdy je osobní doprava provozována pod hlavičkou LeNord a nákladní dopravy byla vyčleněna pod firmu Nord Cargo,
zůstávají lokomotivy DE 520 mateřské firmě FNM. Ta je zapůjčuje (pronajímá) uvedeným společnostem podle potřeby.
Třináctku od té doby využívá převážně Nord Cargo. Několikrát ovšem byla zapůjčena i LeNord, zejména v okolí Isea.

DE520-13FM


DE520-13FM


DE520-13FM


DE520-13FM


DE520-13FM

V roce 2013 jí na boky hlavního rámu bylo nalepeno plné označení dle TSI.

Během roku 2014 se představila s novým způsobem označení na čelníku, korespondujícím s označením lokomotivy dle TSI.

           


DE 520-012 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE DE 520-014