10 363 1977




K 24.9.1977 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


23.4.1991 753.400 753.400, Ostrava hl.n.

K 30.11.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.12.1991 byla převzata do stavu LD Brno - dolní.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno - dolní.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno - dolní.

K 18.7.1995 byla převzata do stavu DKV Krnov - PJ Krnov.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Olomouc - PJ Krnov.

K 3.10.1997 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Letohrad, později PJ Hradec Králové.

1.6.2002 750.400 750.400, Turnov-město - Turnov. 750.400 750.400 750.400, Turnov.
750.400 750.400, Košťálov - Libštát. 750.400 750.400, Liberec - Pilínkov.
31.1.2004 750.400 753.208, 750.400, depo Hradec Králové.
13.4.2005 750.400 750.400 + 750.195, depo Hradec Králové.

K 7.12.2006 byla administrativně ZRUŠENA.

7.4.2008 750.400 750.400 + 750.063, depo Česká Třebová.

K ..200x byla odprodána CZ LOKO Česká Třebová.

K .1.2009 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako 753.737



399 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 401