9 489 1975




K 30.6.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.

K 6.10.1986 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


10.4.1989 753.253 753.253, České Budějovice.
1.6.1989 753.253 753.253, Protivín.

K 5.9.1991 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

K 2.7.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-východ - PJ Plzeň.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň.

21.3.2006 750.253 750.253 750.253, LD Plzeň.
12.4.2010 750.253 750.253 750.253, Plzeň hl.n., Os 7418. 750.253 750.253, Holýšov, Os 7418.
21.5.2010 750.253 750.253, Plzeň hl.n., Os 7416.
3.7.2010 750.253 750.253 + 162.014, Dolní Zálezly, R 617 „Krušnohor“.

5.7.2010 750.253 750.253, Prackovice nad Labem. 750.253 750.253, 750.078, Prackovice nad Labem, R 613 "Bílina".
750.253 750.253 750.253, Prackovice nad L., pk R778 „Milešovka“, vlaková 162.046. 750.253 750.253 + 162.054, Ústí nad Labem - Dolní Zálezly, R 615 "Salubia".
750.253 750.253 + 162.020, Ústí nad Labem hl.n., R 617 "Krušnohor". 750.253 750.253, Dolní Zálezly - Ústí nad L., pk R 776 „Radobýl“, vlaková 162.012.
9.7.2010 750.253 750.253 + vl.162.0xx, Dolní Zálezly - Ústí nad Labem, pk R776 „Radobýl“.
11.7.2010 750.253 750.253 750.253, 814.202, Liberec. 750.253 750.253 + 814.017, Liberec, Os 6616.

K 13.7.2010 byla, vzhledem k plánované rekonstrukci, administrativně převedena ILA Leasing Česká Třebová.

2.5.2011 750.253 750.253 750.253 750.253, Plzeň - myčka vozů.
25.7.2011 750.253 750.253, Plzeň hl.n.

K ..2011 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 750.7 do CZ Loka Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 750.716



252 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 254