4.1.2020 |
|
První provozní dny lokomotivy 753.615
Bizon 615 měl svoji první jízdu za tmy ze druhého na třetího ledna, když byl na nákladním vlaku 54263 / 47200 vyslán na triangl,
z nymburského ranžíru přes Nymburk město a Veleliby zpět do ranžíru na otočení aut, s dalším směrováním zátěže do Německa.
Dne 4.1.2020 měl první Cargový Bizon 753.615 v nymburském depu svůj druhý provozní den. Vyjel z depa na seřaďovací nádraží St.4 Mrlina,
kde zapřáhl vlak 62145 do Kolína. Pak jel strojně do Kutné Hory, kde zapřáhl vlak 62146 do Nymburka vjezdového nádraží.
Na první fotce je na vjezdu na 107. koleji a čeká na odpojení od vlaku a nečinné 742.711. Poté vyráží strojně
opět do Kutné Hory, kde zapřáhl další vlak do Nymburka vjezdového nádraží 62122 a opět ukončil jízdu na 107.koleji.
Od vlaku pak odjel do depa.
   Navečer v 18.14 hodin zastavuje v Nymburce hl.n. sběrný soupravový vlak, jezdící v tomto grafikonu z Bohumína do Prahy jih
pod číslem 21900 a zpět jako 21901. V Nymburce má manipulaci. Když dobírá u St. 2 vozy dojde u lokomotivy 150.209 k poškození sběrače
a zároveň poškození troleje. Z tohoto důvodu je v 18.41 hodin zahájena nepředpokládaná výluka napětí trakčního vedení druhé traťové
koleje již z odbočky Babín, přes předjízdné nádraží a sudé skupiny kolejí v osobním nádraží. Zanedlouho je zastaven provoz i v liché kolejové skupině.
Opět vyráží bizon 615 z depa a jede strojně do Poděbrad, kde zapřahá rychlík 780. Protože vlak 780 nemůže jet přes osobní nádraží,
je z odbočky Babín veden variantní cestou Nymburka. Projíždí seřaďovacím nádražím a zastavuje na vjezdovém nádraží, kde strojvedoucí
vlaku dostává rozkaz a odjíždí okolo návěstidla s návěstí Stůj do Kostomlat nad Labem, kde přípřež nezávislé trakce od vlaku odstupuje.
Frekvence cestujících z Poděbrad do Nymburka a Kostomlat nad Labem je zajištěna náhradní autobusovou dopravou.
   Vše, se takto přírodně stalo v Kostomlatech jednoho sobotního večera.
Tomáš Hubálek
|