10 900 1979




K 30.12.1979 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - služebna dolní n.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Brno - PJ .


      Začátkem roku 1996 byla na lokomotivě dokončena MVy oprava v depu Brno-dolní n.      


Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Brno - PJ .


      Na podzim 2002 byla na lokomotivě dokončena MVy oprava v DKV Valašské Meziříčí.      


K .. byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

20.8.2005 754.046 754.046 754.046 754.046, Brno hl.n.
2.4.2007 754.046 754.046 754.046, 750.144, Brno hl.n.
3.7.2008 754.046 754.046, Troubsko - Střelice dolní, Os 4816.
11.5.2009 754.046 754.046 754.046, Troubsko - Střelice dolní, Os 4832.

      V roce 2011 byla dokončena MH oprava + MSV systém v CZ Loko Česká Třebová.      

19.7.2011 754.046 754.046, Rapotice - Vysoké Popovice, Os 4805.

K 11.12.2011 byla převzata do stavu DKV Plzeň - PJ Klatovy.

K 13.8.2013 byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín za účelem "polonizace" a pronájmu do Polska.

K 1.8.2014 byla předána do pronájmu PKP IC.

10.9.2014 754.046 754.046, Gyźicko, TLK 18104 „Rybak“. 754.046 754.046, Gyźicko, TLK 54109. 754.046 ST45-14, 754.046, Stare Juchy TLK 45109 „Rybak“.
11.9.2014 754.046 754.046, Gyźicko, IC 18105. 754.046 754.046, Martiany, IC 58108. 754.046 754.046, Ketrzyn, IC 58109.
12.9.2014 754.046 754.046, Elk, IC 18105.

Při zmněně organizace dep k .. spadá do stavu OCP Východ - PJ Bohumín.




754.045 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.047