10 891 1979




K 22.12.1979 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Děčín.

30.6.1985 T478.4037 T478.4037, Ústí nad Labem, EX 74 „Hungaria“.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 21.6.1988 byla převzata do stavu LD Chomutov.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Chomutov.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Chomutov - PJ Chomutov.

K 3.4.1996 byla převzata do stavu DKV Veselí nad Moravou - PJ Veselí nad Moravou.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Valašské Meziříčí - PJ Veselí nad Moravou.

25.9.2003 754.037 754.037, Brno hl.n.

K 13.6.2004 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

24.4.2007 754.037 754.037, Brno hl.n., Os 4109. 754.037 754.037, Slavkov u Brna, Os 4109. 754.037 754.037, Křenovice dolní nádraží - Blažovice, Os 4114.
22.5.2008 754.037 754.037, Nesovice - Brankovice, Sp 1731.

      Na jaře 2010 byla na lokomotivě dokončena MH oprava + ŘS MSV v CZ Loko Česká Třebová.       tabulka laků lokomotivy




24.7.2013 754.037 754.037, Uherské Hradiště - Staré Město u U.H., Sp 1731 "Hruškovice". 754.037 754.037, Staré Město u U.H., Os 4343.

K 12.8.2013 byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín za účelem "polonizace" a pronájmu do Polska.

K 5.7.2014 byla předána do pronájmu PKP IC.

9.9.2014 754.037 754.037, Gizycko, IC 58108. 754.037 754.037, Ketrzyn. IC 58109.
12.9.2014 754.037 754.037, depo Bialystok.
3.6.2020 754.037 754.037, LD Bohumín.

14.6.2022 byla, dle reportáže na webu rynek-kolejowy.pl, lokomotiva na polském území postižena požárem.

22.7.2022 byla pak převezena do Bohumína.

17.8.2022 754.037 754.037 754.037
754.037 754.037 140.004, 754.037, 750.712, LD Bohumín.
1.6.2023 754.037 754.037 754.037, ŽOS Zvolen.



754.036 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.038