10 456 1979




K 31.3.1979 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - pracoviště dolní n.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Brno - PJ .

Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Brno - PJ .

K 10.6.1997 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ .

K 1.2.2002 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ .

K 14.5.2005 byla převzata do stavu DKV Ostrava - PJ .

K 6.3.2007 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

2.4.2007 754.025 754.025 754.025 754.025, Brno hl.n.
24.4.2007 754.025 754.025, Blažovice - Křenovice dolní nádraží, Sp 1729.
25.5.2008 754.025 754.025, Troubsko - Střelice zastávka.

K 26.10.2011 byla převzata do stavu DKV Plzeň - PJ Klatovy.


      V létě 2011 byla dokončena MVy oprava + ŘS MSV v DPOV Nymburk.      



20.7.2011 754.025 754.025 754.025, DPOV Nymburk.

K 13.8.2013 byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín za účelem "polonizace" a pronájmu do Polska.

K 15.6.2014 byla předána do pronájmu PKP IC.

12.9.2014 754.025 754.025 754.025 754.025 754.025 v Polsku.

Při zmněně organizace dep k .. spadá do stavu OCP Východ - PJ Bohumín.

26.8.2022 754.025 754.025, Hel.
2.11.2023 754.025 754.025 754.025 754.025, depo Bohumín.



754.024 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.026