10 446 1979




K 31.1.1979 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K .7.1987 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 3.7.1992 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

18.3.1994 754.015 754.015 v žst Plzeň hl.n. vytahuje k nástupišti soupravu osobního vlaku do Domažlic.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Plzeň-východ - PJ Plzeň.

K 22.7.1995 byla převzata do stavu DKV Plzeň-západ - PJ Klatovy.

20.8.1996 754.015 754.015, Plzeň hl.n.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Plzeň - PJ Klatovy.

24.6.2005 754.015 754.015 754.015, Janovice nad Úhlavou.
22.3.2006 754.015 754.015, Nýrsko - Janovice nad Úhlavou, Os 7501. 754.015 754.015, Bezděkov - Janovice nad Úhlavou, Os 7508.
21.5.2010 754.015 754.015 754.015 čeká v LD Plzeň na opravu spalovacího motoru.
16.7.2011 754.015 754.015, Špičák - Železná Ruda-město.
17.7.2011 754.015 754.015 754.015, Klatovy, R 818.

      Na podzim 2012 byla zprovozněna po havárii spalovacího motoru v rámci MVy opravy lokomotivy + ŘS MSV v DPOV Nymburk.       lak 754.015




31.10.2012 754.015 754.015 při zkušební jízdě po MVy v Nymburce.
20.8.2013 754.015 754.015, LD Plzeň.
1.8.2015 754.015 754.015 odjíždí z Janovic nad Úhlavou s Os 7504 754.015 a s Os 7501 přijíždí do Janovic nad Úhlavou ještě
skrz les mechanických návěstidel.

K .. byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín za účelem "polonizace" a pronájmu do Polska.

K .. byla předána do pronájmu PKP IC.

Při zmněně organizace dep k .. spadá do stavu OCP Východ - PJ Bohumín.

22.8.2022 754.015 754.015, Hel.
2.11.2023 754.015 754.015, depo Bohumín.



754.014 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.016