10 446 1979




K 31.1.1979 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K .7.1987 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 3.7.1992 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

18.3.1994 754.015 754.015 v žst Plzeň hl.n. vytahuje k nástupišti soupravu osobního vlaku do Domažlic.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Plzeň-východ - PJ Plzeň.

K 22.7.1995 byla převzata do stavu DKV Plzeň-západ - PJ Klatovy.

20.8.1996 754.015 754.015, Plzeň hl.n.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 spadá do DKV Plzeň - PJ Klatovy.

24.6.2005 754.015 754.015 754.015, Janovice nad Úhlavou.
22.3.2006 754.015 754.015, Nýrsko - Janovice nad Úhlavou, Os 7501. 754.015 754.015, Bezděkov - Janovice nad Úhlavou, Os 7508.
21.5.2010 754.015 754.015 754.015 čeká v LD Plzeň na opravu spalovacího motoru.
16.7.2011 754.015 754.015, Špičák - Železná Ruda-město.
17.7.2011 754.015 754.015 754.015, Klatovy, R 818.

      Na podzim 2012 byla zprovozněna po havárii spalovacího motoru v rámci MVy opravy lokomotivy + ŘS MSV v DPOV Nymburk.       lak 754.015




31.10.2012 754.015 754.015 při zkušební jízdě po MVy v Nymburce.
20.8.2013 754.015 754.015, LD Plzeň.
1.8.2015 754.015 754.015 odjíždí z Janovic nad Úhlavou s Os 7504 754.015 a s Os 7501 přijíždí do Janovic nad Úhlavou ještě
skrz les mechanických návěstidel.

K .. byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín za účelem "polonizace" a pronájmu do Polska.

K .. byla předána do pronájmu PKP IC.

Při zmněně organizace dep k .. spadá do stavu OCP Východ - PJ Bohumín.

22.8.2022 754.015 754.015, Hel.
11.7.2023 754.015 754.015 754.015 754.015, Hel, TLK 35191 „Korszarz“.
754.015 754.015 754.015, Hel, IC 5354 „Artus“.
12.7.2023 754.015 754.015 754.015 754.015 754.015 754.015, Hel, IC 5354 „Artus“.
2.11.2023 754.015 754.015, depo Bohumín.
16.1.2024 754.015 754.015, depo Bohumín.



754.014 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 754.016