10 267 1977




K 18.5.1977 byla z výroby převzata do stavu LD Plzeň.

7.5.1983 T478.3364 T478.3364, hláska Ovčín, Os Plzeň-Žatec.
červen 1985 T478.3364 T478.3364 Brejlovci T478.3364 a T478.4060, Plzeň-Gottwaldovo nádraží. foto L.Hájek.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 13.3.1992 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na

       

6.5.1992 750.364 750.364, Plzeň hl.n.
14.7.1993 750.364 750.364 750.364, PLzeň hl.n.
5.8.1993 750.364 750.364, Holýšov, Os 7411.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-západ.

K 16.7.1995 byla převzata do stavu DKV Chomutov.

9.3.1996 750.364 750.364, depo Kralupy nad Vltavou.

K 16.3.1996 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Hradec Králové.

17.4.1997 750.364 750.364, depo Hradec Králové.
1.7.1997 750.364 750.364, Liberec.
24.8.1997 750.364 750.364, depo Hradec Králové.
26.4.2001 750.364 750.364, depo Hradec Králové.
3.7.2002 750.364 750.364 750.364 750.364, Liberec.
14.8.2003 750.364 750.364, Liberec - Pilínkov.
5.9.2003 750.364 750.364, Turnov.
13.4.2005 750.364 750.364, LD Hradec Králové.
18.4.2005 750.364 750.364 750.364, Hradec Králové.
9.9.2005 750.364 750.364, LD Hradec Králové.

K 28.12.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

7.4.2008 750.364 750.364 750.364, LD Česká Třebová.
11.12.2008 750.364 750.364 750.364, LD Česká Třebová.
13.1.2010 750.364 750.364, CZ LOKO Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 753.777



363 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 365