9 885 1976




K 31.10.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Hradec Králové.

K ..19xx byla převzata do stavu LD Česká Třebová.

K ..19xx byla převzata do stavu LD Hradec Králové.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


28.6.1990 753.342 753.342, Pardubice.

Ke 30.10.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Hradec Králové.

1994 750.342 750.342, Libštát.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Hradec Králové - PJ Hradec Králové, později PJ Jaroměř.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.

K 24.5.1997 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín, později PJ Nymburk.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Praha - PJ Nymburk.

K .2.2005 byla navržena na ZRUŠENÍ, ale 16.2.2005 byla z návrhu vyjmuta.

Plánované opravy se ale nedočkala a tak byla k ..2005 definitivně administrativně ZRUŠENA.

19.7.2007 750.342 750.342 750.342 + 750.218 + 750.282, LD Nymburk.
24.4.2008 750.342 750.342 750.342, LD Nymburk.
11.1.2011 750.342 750.342, LD Nymburk.
4.6.2015 750.342 750.342, LD Nymburk.
22.9.2015 750.342 750.342, depo Nymburk.

Během září 2015 byla rozložena v prostoru DPOV Nymburk a 12.10.2015 byla vyřazena z evidence.

23.9.2015 750.342 750.342 750.342, DPOV Nymburk.
25.9.2015 750.342 750.342, DPOV Nymburk.
1.10.2015 750.342 750.342, DPOV Nymburk.




341 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 343