K 30.9.1976 byla z výroby převzata do stavu LD Plzeň u ČSD.
K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na
19.2.1990
753.331, Plzeň.
Při MH opravě v roce 1993 v ŽOS Zvolen měla prodělat rekonstrukci na řadu 750. Ale díky prasklině na bloku motoru se nechala "dožít" jako řada 753 se zavařeným blokem.
2.4.1993
753.331, Plzeň hl.n.
K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-západ - PJ Klatovy.
K 7.6.1996 byla převzata do stavu DKV Tábor - PJ Tábor.
K 14.2.1997 byla převzata do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň.
4.12.1997
753.331, Plzeň hl.n.
K 30.4.1998 byla převzata do stavu DKV Louny - PJ Sokolov.
K 22.6.1998 byla převzata zpět do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň, právě díky prasklému bloku, když nebyla převzata do Chomutova a byla tehdy nahrazena lokomotivou 753.047.
1.3.2003
753.331, Česká Třebová.
K ..200x byla administrativně ZRUŠENA a odprodána ČMKS Trade Česká Třebová na rekonstrukci.