9 871 1976




K 23.9.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

červen 1985 T478.3328 T478.3328, Plzeň-Bolevec trať 160. foto L. Hájek.
.10.1985 T478.3328 T478.3328 u Třemošné.
20.6.1987 T478.3328 T466.2189, T478.3402, T478.3328, Žatec.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


10.7.1990 750.328 750.328, Plzeň.

K 7.9.1991 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 28.11.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV České Budějovice - PJ České Budějovice.

K 17.5.1995 byla převzata do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.

Dne 21.3.1999 utrpěla poškození hlavního rámu při střetu se 731.009 v žst Pardubice.

K 26.3.1999 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Česká Třebová.

27.8.1999 750.328 750.328 750.328, Pardubice.

K 14.2.2000 byla administrativně ZRUŠENA a 13.8.2000 předána k rozložení SD Brno.




327 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 329