9 854
1976
K 30.6.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.
K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na
9.7.1990
753.311, depo Tábor.
.9.1990
753.311, .
..199?
753.311, LD Tábor.
K 1.7.1991 byla převzata do stavu LD Tábor.
K ..199x byla převzata do stavu LD České Budějovice.
K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD České Budějovice.
K 9.6.1993 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Nymburk, přeznačena na
22.7.1994
750.311, České Budějovice.
K 20.12.1994 byla převzata do stavu LD Nymburk - PLD Havlíčkův Brod.
K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.
K 19.5.1996 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.
K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ .
8.8.2001
750.311, Česká Kamenice.
K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Česká Lípa.
K 15.11.2005 byla administrativně ZRUŠENA.
K .12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.
7.4.2008
750.311, Česká Třebová.
11.12.2008
750.311, Česká Třebová.
K ..200 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.
310
na TITULNÍ stranu
na lokomotivy ř. 753
312