9 854 1976




K 30.6.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


9.7.1990 753.311 753.311, depo Tábor.
.9.1990 753.311 753.311, .
..199? 753.311 753.311, LD Tábor.

K 1.7.1991 byla převzata do stavu LD Tábor.

K ..199x byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD České Budějovice.

K 9.6.1993 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Nymburk, přeznačena na


22.7.1994 750.311 750.311, České Budějovice.

K 20.12.1994 byla převzata do stavu LD Nymburk - PLD Havlíčkův Brod.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.

K 19.5.1996 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ .

8.8.2001 750.311 750.311, Česká Kamenice.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Česká Lípa.

K 15.11.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

K .12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

7.4.2008 750.311 750.311 750.311, Česká Třebová.
11.12.2008 750.311 750.311 750.311, Česká Třebová.

K ..200 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako 753.758



310 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 312