9 523 1975




K 26.11.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


6.7.1991 750.287 753.287, LD Ostrava.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Ostrava.

K 22.8.1994 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Ostrava , přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Krnov - PJ Opava.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Olomouc - PJ Krnov.

K 8.10.1999 byla převzata do stavu DKV Louny - PJ Chomutov.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Chomutov.

K ..2004 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

5.9.2004 750.287 750.287, LD Děčín.

K 29.4.2005 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Chomutov, poté i Děčín, Liberec.

6.8.2005 750.287 750.287, LD Liberec.
14.9.2007 750.287 750.287 750.287, Liberec.
16.9.2007 750.287 750.287, Karlov pod J. - Liberec Ostašov.
20.9.2007 750.287 750.287 750.287, LD Liberec.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

K ..2009 byla převzata do stavu SOKV Ostrava - PJ Hradec Králové.



22.3.2013 750.287 750.287 + 750.213, Hradec Králové.
23.9.2016 750.287 750.287 + 750.222, Jaroměř.
26.9.2016 750.287 750.287, Vrchlabí.
26.4.2019 750.287 750.287 + 750.213, Hradec Králové.
31.10.2019 750.287 750.287 + 750.235, Stará Paka, Mn 83107.
28.12.2019 750.287 750.287 + 750.235, Trutnov.

      Na podzim 2020 byla na lokomotivě dokončena oprava R3 v ŽOS Zvolen.       lak na lokomotivě vážení lokomotivy

21.10.2020 750.287 750.287 750.287 + 750.222, Hradec Králové.
1.12.2021 750.287 750.287 + 750.235, Hradec Králové.
7.12.2021 750.287 750.287 + 750.235, Hradec Králové.
6.5.2022 750.287 750.287, depo Hradec Králové.
8.9.2022 750.287 750.287, Hradec Králové.
2.3.2023 750.287 750.287, LD Hradec Králové.
6.11.2023 750.287 750.287, 810.094, depo Hradec Králové.



286 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 288