9 495 1975




K 23.7.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Ostrava u ČSD.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


22.4.1991 753.259 753.259, Krnov.

K 1.7.1991 byla převedena do stavu LD Krnov.

K 7.6.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 7.6.1993 byla převzata do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Ostrava - PJ Ostrava.

K 27.4.1995 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ .

K 22.6.1995 byla převzata do stavu DKV Krnov - PJ .

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Olomouc - PJ .

..199x 750.259 750.259, Ostrava.

K ..199 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ .


      V létě 2002 byla na lokomotivě dokončena oprava v LD Brno Maloměřice.       lak lokomotivy


K ..200 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ .

9.9.2005 750.259 750.259, Břevnice. 750.259 750.259, Břevnice - Havl. Brod. 750.259 750.259, Havl. Brod.

K ..200 byla převzata do stavu DKV - PJ .

K ..200 byla převzata do stavu DKV Olomouc - PJ Bohumín.

12.5.2009 750.259 750.259 750.259, Ostrava hl.n.,
Os 3114.
750.259 750.204, 750.259, Ostrava Kunčice.
750.259 750.259 750.259 750.259, Frýdlant n.O. - Pržno, Os 3149.
750.259 750.259, Pržno - Frýdlant n.O., Os 3150.

15.6.2010 750.259 750.259, Ostrava hl.n.

K 13.7.2010 byla vrámci financování rekonstrukce převedena na ILA Leasing.


Další fotky lokomotivy jako 750.709



258 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 260