9 246 1975




K 31.5.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Děčín.

K 25.3.1980 byla převzata do stavu LD Česká Lípa.

4.8.1985 T478.3250 T478.3250, Žatec, R 592 (Plzeň-Liberec).

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K ..1991 byla převzata do stavu LD Hradec Králové.

K 20.10.1992 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na

       

26.8.1993 750.250 750.250, Liberec.

K 21.9.1994 byla převzata do stavu LD Krnov.

Od 1.1.1995 byla administrativně pod DKV Krnov.

K 1.1.1997 administrativně připadla DKV Olomouc - PJ Krnov.

8.3.1997 750.250 750.250, Opava-východ.

K 6.6.2000 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

K ..2001 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Brno Maloměřice.

11.8.2001 750.250 750.250, Frýdlant nad Ostravicí.
12.10.2003 750.250 750.250 + 363.008, Adamov.

K 23.4.2004 byla administrativně ZRUŠENA.

K ..2007 byla odprodána firmě CZ Loko k rekonstrukci.

12.10.2007 750.250 750.250, Česká Třebová.

Základ lokomotivy byl použit pro zkonstruování stroje 753.729.

Další fotky lokomotivy jako 753.729



249 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 251