K 22.4.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu RD Bratislava.
K ..1985 byla převzata do stavu RD Nové Zámky.
K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na
Je možné, že po rekonstrukci 753.059 na ř.750, označenou nově jako 750.239 zřejmě došlo k jejich záměně.
A tak je asi 753.239 následně evidována jako
,byť se na ní toto číslo nikdy neobjevilo. Šlo již o dlouhodobě odstavený stroj.
Od června 1997 se 750.239 vrátila pod správné číslo 750.059 a tak se jí, zřejmě, vrátilo původní číslo
22.8.1998
753.020, 753.239 + 753.057, 710.043, RD Nové Zámky.
K ..199x byla přistavena spolu se 753.020 k rekonstrukci na řadu 755 (002 a 003). Ty však nebyly nikdy dokončeny a zbyly po nich jen hlavní rámy, které jsou zřejmě již též sešrotovány.