9 232 1975




K 31.3.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


10.4.1989 753.236 753.236, LD Tábor.

K 1.7.1991 byla převzata do stavu LD Tábor.

23.8.1991 753.236 753.236, LD Tábor.

K 26.4.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Tábor, přeznačena na



K 26.4.1993 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-východ - PJ Plzeň.

199x 750.236 750.236, .
199x 750.236 750.236, Plzeň hl.n.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň, později i Klatovy.

30.7.2005 750.236 750.236, Dolní Kamenice - Staňkov, Os 7416.
21.3.2006 750.236 750.236 750.236, depo Plzeň. 750.236 750.236, Plzeň hl.n.
22.3.2006 750.236 750.236, Plzeň hl.n., R 452.
4.5.2007 750.236 750.236 + 750.252, 714.203, 754.028, 754.006, LD Plzeň.
28.7.2007 750.236 750.236, Plzeň Zadní Skvrňany - Křimice, Os 7308. 750.236 750.330, 750.236, Pňovany.
9.10.2008 750.236 750.236, Staňkov - Dolní Kamenice, Os 7417.
14.3.2009 750.236 750.236, Staňkov - Dolní Kamenice, Os 7417.
9.2.2010 750.236 750.236, depo Plzeň.
21.5.2010 750.236 750.236, depo Plzeň.

K 13.7.2010 byla převzata do stavu ILA


Další fotky lokomotivy jako 750.715



235 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 237