9 219 1975




K 20.2.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - dolní.

12.6.1985 T478.3223 T478.3223, Brno hl.n.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


26.5.1990 753.223 753.223, depo Brno dolní.

K 1.3.1994 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Brno - dolní, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno - dolní.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ .

K 15.7.1997 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ Valašské Meziříčí na zvládnutí povodňových odklonů.

K 1.8.1997 se navrací do stavu DKV Brno - PJ .

K 2.1.2003 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Hradec Králové.

4.7.2003 750.223 750.223, Liberec.
31.7.2003 750.223 750.223 750.223, Liberec ÚTD.
13.4.2005 750.223 750.223 750.223, depo Hradec Králové.
28.4.2005 750.223 750.223, depo Hradec Králové.

K .12.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

K ..200x byla předána k rekonstrukci na ř.753.7 do ČMKS Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 753.754



222 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 224